små bäckar blir stora bäckar...

23 maj

Jag handlar sällan dyra saker utan mycket och relativt billigt. Men sen när jag kommer hem och kollar på alla kvitton blir jag alltid lika chockad. Man får inte mycket för pengarna nuförtiden. Köpte i alla fall 2 söta linnen som jag tänkte packa med till Norpan. Men vädret skulle bli dåligt så jag får kanske inte möjlighet att använda dem.

Kista gallerian har äntligen fattat galoppen och skaffat ett minilekland till barnen i deras nya "kids court". Jag undrade hur länge det skulle dröja. Leon tyckte det var super kul, dem hade 2 spännande aktivitetstväggar, sagohörna, rutschkanor m.m.
 
Jag ska sluta skriva dagens datum i mina inlägg, för då känner jag mig tvingad att skriva varje dag. Och det varken hinner jag eller orkar. Och så mycket intressant finns det faktiskt inte att skriva.
Inte om mitt liv i alla fall... :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback