Rätt låt vann...

Det var en jämn tävling igår tyckte jag. Många bra låtar och jag hade svårt att bestäma mig för en favorit. Jag tror att jag gillade Tyskland och Cypern bäst... Jag tycker garanterat att Anna hade platsat i finalen. Igår fick man ju även veta att hon hade kommit på en 11:e plats med endast 5 röster för lite, vad bittert. Bättre lycka nästa år :)

I går var vi i Kista och tog kort för omslagstävlingen i Viföräldrar, Leon var super duktig. Hoppas vi vinner!

Idag ser även framsidan betydligt bättre ut. Jag har rensat mellan plattorna och i rabatten. Nu är det bara halva gräsmattan som ska bort innan vi kan beställa nytt.

Funderar på om vi ska gå på kakelrea idag. Man kan ju fynda och vi ska ju göra om badrummet lite längre fram. Kakel är ju annars väldigt dyrt.

Grattis till mig på Morsdag!



Idag fick jag åka till Plantagen och köpa krusbärsbuskar, men det finns mycket mer att göra i trädgården. Sen fick jag en klänning ett par skor av älsklingen. Klänningen blir nog till midsommar, då ska man va fin. Farmor och farfar ska ha 150 års kalas i år så det måste jag hitta en extra fin klänning till. Helst en lång tror jag...

Nu sitter jag med ett glas vitt och smaskar i mig jordgubbar, en bra morsdag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback