går ej bort...

Ja idag var vi på Ikea igen, fast det var nog några veckor sen sist:) Det var rea på en "nallefåtölj" som jag har kikat på ett par gånger. Leon tyckte den var mysig...

Vi köpte pennor och papper, för jag tänkte att Leon skulle tycka det var kul att rita. Men, nja, ingen hit. Jag insåg dock att jag hade köpt fel pennor, ej borttagbara. Leon smakade även lite...



Han är grön i hela munnen :)

Jag har tandvärk och går på ipren och alvedon, man skulle ta båda enligt tandsköterskan. Jens är i Finland så jag kan tidigast få en tid på måndag ##¤&¤&/&%&. Det förstör hela mitt humör men jag försöker hitta på saker med Leon ändå. Imorgon ska vi åka och bada.

Leon fick nya leksaker idag, så snart har jag nog även huvudvärk :) bank bank bank, typ spik och hammare. Och nån konstig sak som man drar efter sig, i trä. Jag får ju i och för sig skylla mig själv...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback