magsjuk?...

Kan barn vara magsjuka utan att må dåligt? Eller vad kan det bero på? På 1177 stod det att det kan bero på för lite fett i maten eller för mycket fibrer. Ok, och hur vet man det? Så länge han verkar må bra så ska jag väl inte oroa mig för mycket...

Martin och Jenny var här igår, dem hjälpte mig i trädgården. Nu är det bara att rensa lite mer och platta ut all jord innan vi åker och köper en ny gräsmatta. Det kommer bli fint. Min grönsaksodling på baksidan kanske får vänta till nästa år eftersom jag är lite sent ute. Men jag ska kolla om det finns något som går att sätta i juni. Morötter vore kul och gott.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback